Skip to main content

Volvo Cars bilježi 17,6 –postotno povećanje prodaje na globalnom nivou za prvih devet mjeseci

20.10.2021

Tvrtka Volvo Cars za prvih devet mjeseci 2021. g. bilježi prodaju 530.649 automobila, što je 17,6 posto više u odnosu na isti period prošle godine.

 

Evropa, Kina i SAD izvještavaju o povećanju prodaje u periodu od januara do septembra, uprkos izazovnoj godini u kojoj je zatvaranje poslovanja snabdjevača zbog covida-19 uzrokovalo globalni nedostatak materijala.

U septembru je prodaja tvrtke Volvo Cars na globalnom nivou ostvarila 47.223 automobila, što je 30,2 posto manje u odnosu na isti period prošle godine. Pad prodaje povezan je s nedostatkom sastavnih dijelova. To je utjecalo na proizvodnju, mada se ponovno oporavila krajem mjeseca. Potražnja za proizvodima Volvo Cars ostala je velika.

U prvih devet mjeseci 2021. godine broj automobila Volvo, prodatih na internetu, povećao se za 360 posto u odnosu na isti period 2020. godine. Taj rast je bio podstaknut povećanjem potražnje kupaca u kombinaciji sa proširenom ponudom na više tržišta.

Ponuda modela Recharge tvrtke Volvo Cars, sa potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonom, i dalje je bila popularna među kupcima. Udio modela Recharge prodatih širom svijeta dostigao je 24,9 posto u prvih devet mjeseci i 26,9 posto u mjesecu septembru.

Prodaja u SAD-u u periodu od januara do septembra iznosila je 95.365 automobila, što je 29,6 posto više u odnosu na isti period prošle godine. U septembru je prodaja iznosila 9.350 automobila, što je pad od 9,0 posto u odnosu na septembar 2020. godine, prije svega zbog nedostatka raspoloživih automobila.

Prodaja tvrtke Volvo Cars u Europi dostigla je brojku 220.371 automobil u prvih devet mjeseci ove godine, što je 10,0 posto više u odnosu na isti period prošle godine. Na rezultate prodaje u mjesecu septembru znatno je utjecao nedostatak raspoloživih automobila, što se odrazilo na prodaju na tržištima poput Švedske, Velike Britanije, Belgije i Italije. To je uzrokovalo pad na 18.089 prodatih automobila, što je za 41,5 posto manje u odnosu na isti period prošle godine.

Prodaja tvrtke Volvo Cars u Kini dosegla je 132.610 automobila u prvih devet mjeseci, što je 17,1 posto više u odnosu na isti period prošle godine. U septembru je prodato 9.696 automobila, što je za 43,9 posto manje u odnosu na isti period prošle godine. 

Detaljan prikaz regionalne prodaje naveden je u nastavku:



Na globalnom nivou je XC60 i dalje bio najprodavaniji model tvrtke u periodu od januara do septembra, s maloprodajom od 162.596 automobila (2020. godine 131.091), zatim slijedi XC40 s ukupnom prodajom od 156.920 automobila (2020. godine 121.905) te Volvo XC90 sa 80.402 prodata automobila (2020. godine 61.327).

-------------------------------------------------------------

Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihod u tom periodu iznosio je 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini je globalna prodaja dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.

O Grupi Volvo Car
Tvrtka Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.

Od decembra 2020. godine je u tvrtki Volvo Cars stalno zaposleno približno 40.000 (41.500) djelatnika. Sjedište tvrtke Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište tvrtke Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju, a za Ameriku u Mahwahu, NJ. Glavni proizvodni kapaciteti tvrtke smješteni su u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina).

U skladu sa svojim novim poslanstvom, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na lični, održiv i bezbjedan način. To poslanstvo se ogleda u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ove decenije polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se polovina prodaje generira na mreži, sa polovinom interne programske opreme. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svog karbonskog otiska, s ambicijom da postane klimatski neutralna tvrtka do 2040. godine.
 

Pročitajte

{{ item.title }}
{{ item.created_date }}