Skip to main content

Svi potpuno električni automobili Volvo Cars će biti bez elemenata kože, u okviru zalaganja za dobrobit životinja

20.10.2021

Volvo Cars zauzima etički stav za dobrobit životinja u svojim potpuno električnim automobilima. Počevši sa novim C40 Recharge, svi novi potpuno električni modeli Volva bit će potpuno bez kožnih elemenata.

 

Volvo Cars će tokom sljedećih godina lansirati potpuno novu porodicu potpuno električnih automobila. Do 2030. godine namjerava da ostvari ponudu isključivo potpuno električnih automobila – i svi će biti bez elemenata kože.

U okviru svojih zalaganja za dobrobit životinja, Volvo Cars aktivno radi na pronalasku visokokvalitetnih i održivih izvora za mnoge materijale koji se trenutno koriste u široj automobilskoj industriji.

Do 2025. godine tvrtka namjerava uspostaviti sistem u kojem bi se 25 posto materijala novih automobila Volvo sastojalo od recikliranog tekstila i tekstila na biološkoj osnovi, budući da se zalaže za cilj da do 2040. godine ostvari potpuno kružno poslovanje. Kao dio svojih klimatskih akcijskih planova, također nastoji da svi neposredni snabdjevači tvrtke, uključujući snabdjevače materijala, pređu na korištenje 100 posto obnovljive energije do 2025. godine.

Prelazak tvrtke na interijere bez kože također je podstaknut zabrinutošću zbog negativnih utjecaja stočarstva i krčenja šuma na životnu sredinu. Procjenjuje se da je stočarstvo odgovorno za oko 14 % globalnih emisija stakleničkih plinova iz ljudske aktivnosti, koje većinom proističu iz uzgoja goveda.

Umjesto unutrašnjosti s kožnim elementima, Volvo Cars će svojim kupcima ponuditi druge mogućnosti, kao što su visokokvalitetni održivi materijali s biološkim i recikliranim izvorom.

Na primjer, Nordico, novi materijal za interijer koji je kreirao Volvo Cars, sastojat će se od tekstila napravljenog od recikliranog materijala, poput PET-boca, materijala nastalog na biološkoj osnovi, iz održivih šuma u Švedskoj i Finskoj, te čepova recikliranih iz vinske industrije - postavljajući nove standarde za vrhunski dizajn interijera. Taj materijal će debitirati u sljedećoj generaciji modela Volvo.

Volvo Cars također nastavlja s ponudom kombinacija vune, koju isporučuju snabdjevači za koje je potvrđeno da koriste odgovoran izvor, jer se tvrtka trudi obezbijediti potpunu sljedivost i dobrobit životinja u svom lancu snabdijevanja vunom.

“Biti progresivan proizvođač automobila znači da se moramo pozabaviti svim oblastima održivosti, a ne samo emisijama CO2”, rekao je Stuart Templar, direktor globalne održivosti u tvrtki Volvo Cars. “Odgovorno snabdijevanje je važan segment tog posla, uključujući uvažavanje dobrobiti životinja. Izostanak kože u našim potpuno električnim automobilima je dobar sljedeći korak u rješavanju tog problema.”

Volvo Cars također nastoji smanjiti upotrebu neiskorištenih produkata stočarstva, koji se obično koriste u proizvodnji plastike, gume, maziva i ljepila, i to kao dio materijala ili kao procesna kemikalija u proizvodnji ili obradi materijala.

Tvrtka preduzima taj korak jer vjeruje da, iako je nekorištenje kože zapravo korak u pravom smjeru, samo to ne čini unutrašnjost automobila veganskom.

S ciljem aktivne zamjene ovih materijala u što većem opsegu, tvrtka Volvo Cars zauzima snažan i etički stav kako bi učinila sve što je u njenoj moći da spriječi štete po životinje, doprinoseći smanjenju potražnje za tim materijalima koji sadrže životinjske proizvode.

"Pronalaženje proizvoda i materijala koji podržavaju dobrobit životinja bit će izazov, ali to nije razlog da se izbjegne ovo važno pitanje", rekao je Stuart Templar. “Ovo je putovanje koje treba proputovati. Postaviti uistinu progresivan i održiv način razmišljanja znači da moramo sebi postavljati teška pitanja i aktivno pokušavati pronaći odgovore.”

-------------------------------

Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihod u tom periodu iznosio je 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini je globalna prodaja dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.

O Grupi Volvo Car
Tvrtka Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.

Od decembra 2020. godine je u tvrtki Volvo Cars stalno zaposleno približno 40.000 (41.500) djelatnika. Sjedište tvrtke Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište tvrtke Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju, a za Ameriku u Mahwahu, NJ. Glavni proizvodni kapaciteti tvrtke smješteni su u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina).

U skladu sa svojim novim poslanstvom, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na lični, održiv i bezbjedan način. To poslanstvo se ogleda u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ove decenije polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se polovina prodaje generira na mreži, sa polovinom interne programske opreme. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svog karbonskog otiska, s ambicijom da postane klimatski neutralna tvrtka do 2040. godine.
 

Pročitajte

{{ item.title }}
{{ item.created_date }}